Alle skal fremover benytte Klageportalen

Den 28. januar 2015 trådte den obligatoriske brug af Klageportalen i kraft. Det betyder, at borgere, virksomheder og organisationer som ønsker at klage over afgørelser fremover skal indsende klagen igennem klageportalen.

logo-nmkm

Hvis du er borger, skal du klage via www.borger.dk, og hvis du er virksomhed eller forening, skal du klage via www.virk.dk. Du skal logge ind med NemID. Når du er logget ind, skal du søge på ”Klag til klagenævnet”, hvor du vil blive guidet igennem klageprocessen.

Klageportalen og den tilhørende lov er et led i realiseringen af regeringens målsætning om, at al kommunikation mellem borgere, virksomheder og organisationer og det offentlige skal foregå digitalt inden udgangen af 2015. Dette er en del af udmøntningen af Den fællesoffentlige digitaliseringsstrategi 2011-2015 fra august 2011, »Den digitale vej til fremtidens velfærd«.

 

Vil du vide mere er du velkommen til at kontakte os på tlf. 96117563 eller sende os en mail på husdyrbrug@holstebro.dk

Tilmeld dig vores blog ved at udfylde navn og e-mail i boksen til højre. Hent vores App til telefonen ved at følgende nedenstående links:

Hent App HolstebroFarmers til Smartphone       Hent App HolstebroFarmers til Iphone

 

You may also like...